Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, november 04, 2005

PUNTHOOFD!!!!!!!!!!!!!!!!

ik krijg er zo onderhand echt een punthoofd van......en dan moet die scriptie nog beginnen hahahah. deze week eindelijk contact gehad met de lvnl en ze zouden terug bellen.....niet dus. er schijnen daar zoals gezegd wat personele problemen te zijn waardoor het erg druk is....alsof datmijn probleem is maar ja ze maken er dus wel mijn probleem van door net zo snel te zijn als dikke stront berg op door een nauw pijpje. maar goed. na wat heen en weer gebel zou ik dan toch vandaag eindelijk eens het licht moeten gaan zien....nee we beloven dat ze je terug belt......en gij gelooft dat...maar goed het is nog geen 5 uur dus het kan nog en anders maar weer zelf aan de telefoon gaan hangen he.
Verder een rustig weekje.....zowel met basketballen als met raquetballen gewonnen hahahaha prima manier om de agressie een beetje kwijt te kunnne dat raquetballen :). het haar zit ook weer prima....nou wat wil je nog meer he.
Gister nog maar eens even wezen stappen met tequilla patje, patje en anja.....geswellig....en je houdt er nog iets aan over hahaha: 6 dec 21.00 date met marjolijn hahahah

Marjolijn marjolijn.....ik zou je deur willen zijn......want je deur marjolijn....je deur die heeft geluk......je pakt hem elke dag wel 10 keer bij zijn kruk....

Maar goed das weer heel iets anders hahahahah

DDDM