Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

woensdag, oktober 12, 2005

Arena

Na gister toch het merendeel van de dag uitermate productief te zijn geweest met de scriptie wordt het vandaag maar weer eens tijd te ontspannen he....zoals goeie bronnen zeggen....je vooral niet over de kop werken!!!!
Dus vandaag maar eens naar nederland-macedonie in de arena...hahaha...je moet wat toch en ondanks dat ze al geplaatst zijn voor het WK kan het misschien nog best een leuk wedstrijdje worden.....we gaan voor de 8-0!!!!
Helaas nog steeds niks gehoord van de lvnl, schiet dus ook voor geen meter op. Maar ja geen bericht goed bericht zullen we dan maar zeggen. Hopelijk krijg ik toch deze week ergens bericht en kan ik op 1 november ofzo daar aan de slag dat zou echt het beste zijn. Zowel voor mij als voor de voortgang van die scriptie ;)
Verder niet heel veel bijzonders behalve dat ik de afgelopen dagen wel heb gemerkt dat je knettergek kunt worden van mensen, nou ja niet van mensen maar van de dingen die ze je wel, of eigenlijk meer precies NIET, vertellen......gek wordt ik er van maar gelukkig is het wel mooi geworden......whaaa dan weet ik toch nog niks!!!! Nog even volhouden dan maar....we tellen af!!

DDDM