Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, oktober 14, 2005

Snelheid????----> Vakantie!!!!

Einde van de week alweer en nog steeds weinig gehoord van de kant van de LVNL...beetje jammer maar ja ik heb er nog hoop op. De streefdatum is toch eigenlijk wel 1 nov....uiterlijk liefst eerder natuurlijk. Maar ja we geven de hoop niet op en het gaat allemaal goed komen ;)
De scriptie perikelen liggen dus momenteel eigenlijk een beetje stil maar goed dat maakt niet uit want het is toch vakantie....Ouders weg, zusje weg.....eindelijk rust zullen we maar zeggen hahahah was er ook wel aan toe hoor...na al dat gedoe.
Gister maar weer eens even strak wezen stappen...maastricht dit keer....tering wat een mafkezen zeg hahahahaha en dan zou ik niet sporen.....je moet eens met een halve italiaan, een duitser, twee limburgers, en een hagenees op stap gaan en dan net die kroeg in lopen waar de vrouwen net zo gek zijn....kan hele leuke avondjes opleveren. En als dan ook nog tequila-patje de drank gaat halen nou dan weet je het wel...allemaal een zure bek van die kutcitroen........hahaha eens maar nooit weer dat ie maar lekker zelf die rotzooi vreet en zuipt......SPA ROOD rulez!!!! en waarom sommige mensen het nou weer nodig vonden met de hele groep naar Jerusalem...of was het Istanbul te gaan is me ook nog niet helemaal duidelijk hahaha en dat zal het ook wel niet worden denk ik zo.....die twee gasten van die tent wisten niet wat hun overkwam....hahah maar we mochten wel netjes gaan zitten in het tokotje en kregen zelfs de menukaart en bediening....wat wil je nog meer. Topservice om drie uur snachts!!!! Goed bezig die gasten. Uiteindelijk na nog een bezoekje aan de meest kansloze, want vol met dronken-ik-heb-nog-niet-gescoord-en-met-die-zatte-kop-van-mij-gaat-dat-ook-niet-gebeuren types, tent van maastricht (vind ik dan he) toch allemaal veilig thuis gekomen (denk ik).
Opstaan was duidelijk wat minder...ondanks dat slaap voor ouwe mensen is.....meer als 3 uur is echt wel aan te raden maar ja als pa en ma op vakantie moeten dan moet je ze wel ff brengen he...weet je tenminste zeker dat ze echt weg zijn voordat je de boel verbouwdt hahahaha. Iedereen is in ieder geval weg...zusje nog brengen en dan is er eindelijk rust hier...morgen om deze tijd is het allemaal toppie en nog veel belangrijker...rustig.

DDDM