Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

dinsdag, oktober 11, 2005

Niet best

Het enige uit de planning dat tot nog toe deze week is gehaald is dat werken van zondagnacht....en dan ook nog alleen maar omdat dat nou eenmaal verplicht is hahah...
maandag inderdaad met frisse tegenzin weer aan de gang....vroeg wakker na de nachtdienst en het plan om naar maastricht te gaan maar laten varen daar er nog wat autobedrijven moesten worden bezocht :)
Uiteraard wel naar de blokker gegaan, weliswaar in heerlen en op de fiets maar belofte maakt schuld...fietst alleen zo lastig met een schilderij onder de arm en dan tegelijk nog smsen ook hahahah maar goed dat niemand me gezien heeft. S'avonds uiteraard weer aan de basketbal en op een half gekneusd duimpje na dit keer eens helemaal blessurevrij hahaha goed he.
Vandaag wel goed bezig aan de scriptie....toch al gauw hoofdstuk 4....haha en de eerste drie moeten nog geschreven worden. Maar goed dat is iets van latere zorg. Eerst maar eens duimen dat de LVNl positief reageert deze week, veroorzaakt toch wel wat stress.
Trouwens al weer stress genoeg deze week. Dat griepje van vrijdag is toch niet lichamelijk en is er eigenlijk alleen maar erger op geworden...maar goed tijdens zo'n nachtdienst terwijl er 1300 vierkante meter tegel langsschuift heb je wel tijd om wat dingen te overdenken. Dus ik zou even geen tegels van de mosa kopen kan best zijn dat er een "paar" slechte tussen zitten hahahaha.
Wel gehoord dat er aan de ego gewerkt moet worden hahahaha en dat andere bezig zijn mijn een complex aan te smeren hahahahahah wordt er zo onderhand knetter van hahahahaha....maar ik krijg mijn wraak nog wel....en die zal zoet zijn (voor beide ;)

DDDM