Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

zondag, oktober 09, 2005

Ziek??!!

Pfff was me het weekendje wel weer (en dan is het nog niet eens afgelopen moet je nagaan). Vrijdags nog wezen kijken voor een nieuwe auto, tjaa het moet er geloof ik nou maar eens van komen nadat ik de hele dag verschrikkelijk productief geen ruk had gedaan....hahahah
Krijg je ervan als je met sven gaat winkelen in aken en dan ook nog op het terras gaat zitten daar...en ja ook dit keer weer wat gekocht..........pff alsof ik geld teveel heb joh. Heb in ieder geval kastruimte te weinig tegenwoordig vraag me af van wie ik het heb?
S'avonds wel al meer last van het lamme gevoel dat ik al een paar dagen heb...volgens mij griepje ofzo...beetje jammer. Zaterdag in de ochtend nog mooi voor autotjes wezen koekeloeren en best aardige gezien maar ja ook die kosten weer geld he...weet je wel dat wat ik dus net niet had. Daarna beetje lam voor de pc gehangen nog wat literatuur gelzen maar echt best voelde het niet. Het versuz avontuur dus afgeblazen (jammer maar helaas, halen we nog wel een keertje in) want zondagnacht moet er ook nog gewerkt worden. Das ook al zo spannend whahahaha.
Maar goed maandag maar weer met frisse tegenzin aan de gang...naar de bieb, de blokker en meer van dat soort gein en dan hopen dat we aan het eind van de week een positief antwoord hebben van de LVNl.....dan gebeurd er misschien eens wat hier.

DDDM