Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

donderdag, oktober 20, 2005

Vakantie...........hahahahahaha

nou nou.....zo staat de teller op nog 8 dagen rust en zo staat ie al weer op 2...pff gaat dat hard man. En om nou te zeggen dat ik echt veel rust heb gehad hahah valt best tegen...hoewel....
In iedere geval met brakke kop ouders weggebracht en met evenzo brakke kop het zusje...maar ja weetje wel zeker dat ze weg zijn he :)
In ieder geval lekker begin van de week gehad met top feestje op zaterdag...errruuggg gezellig. Zelfs nog uitermate productie geweest en toch al gauw weer een 8-tal pagina's getypt.....jemig ben ik goed bezig hahahaha.
Ooh ja nog een tip voor diegene die naar de trendhopper willen omdat ze daar een mooi groote zitzak in de aanbieding hebben en dat gaan doen met 3 vrouwen waarvan er eentje ook nog pas is verhuisd........ga NIET ik zeg NIET in een peugotje 306..............past niet...echt niet...geloof me maar......heb mezelf er bijna uit moeten takelen....maar zat wel klemvast tussen de dozen een zitzak en nog wat ander spul dus de riem hoefde niet om hahahahahha

vanavond zwaar stappen..en morgen en zaterdag..........ff die laatste dagen nog beetje uitbuiten....zondag wel nachtdienst maar dat mag de pret niet drukken hahahahah

DDDM