Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, september 23, 2005

Biertjuh

Laat ik beginnen met een wijze raad voor de wat onverantwoordelijke drinkers onder ons........en ja patje daar bedoel ik jou ook mee.........bier en tequilla is geeeeeeen goede combinatie!!!!!

Het had wel een hint moeten zijn dat zelfs een doorgewinterd drinker als ik na 2 stuks afhaakt.........maar ja eigenwijs he en dan toch doorgaan tot 8 en er dan achter komen dat je de dag erna geen idee hebt hoe je thuis bent gekomen!!!! Is maar weer goed dat er dan mensen zijn die je thuis willen brengen hahahahah
En dan ook nog je lenzen uitdoen boven de wasbak.....risky hoor met een stuk in de klote dus dan moet je de dag erna ook nie zeuren als blijkt dat je ze weer eens kwijt bent he......hahahahah

Tjaaa dat was me het avondje wel weer.....pffff ik wordt te oud voor dat soort gein jongens......

Ooh en die scriptie.........laten we daar maar over ophouden!!!!

DDDM