Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

dinsdag, september 20, 2005

Geknipt, geschoren en verloren

Zo nog maar eens een postje van mij erop gooien. Niet dat er zoveel speciaal gebeurd is sinds de laatste keer dat ik wat geschreven heb.....eigenlijk wordt het verdacht saai hier maar ja hahahha
GIster vol goede moed weer aan de scriptie begonnen maar ja dat literatuur lezen komt je de neus ook wel een beetje uit en aangezien ik nog steeds niet zeker weet of een en ander wel door gaat is het eigenlijk jammer om teveel te doen want straks blijkt het allemaal voor niks te zijn. Hoewel echt voor niks zal het natuurlijk niet zijn want ik wil die scriptie toch wel in de richting van Human Captial sturen dus alles wat ik al gelezen heb is natuurlijk meegenomen. Maar ja als je dan ff op msn zit (hahahahah ff) en je krijgt dan de uitnodiging met het mooie weer op het terras ff te lunchen en daarna nog even te poolen tjaa dan zeg je natuurlijk geen nee....zelfs niet als je weet dat j emet poolen dik ingemaakt gaat worden...en of patje nou zo goed is of ik zo slecht laat ik daarbij eventjes heel wijselijk in het midden.
Later die avond maar meteen mijn enorme afro bij laten werken....en nu kan ik weer netjes geknipt en geschoren naar de bruiloft en door het leven...
Verder valt er niet veel te melden...ooh ja ben wel eindelijk van dat takke orange af dus kan nu gewoon bellen met bereik hahah...beetje jammer is dan wel dat als je iemand probeert te bellen zij dan weer geen bereik heeft en je elkaar dus nog niet verstaat......en haar dan ook nog uit bed halen door de gewone telefoon te proberen is natuurlijk helemaal niet netjes...excuus

DDDM