Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, september 09, 2005

Domburg was.......toppie

Zon, Zee, Strand en dat 5 dagen lang.....wat is het leven van de gemiddelde student toch verschrikkelijk vervelend he als je het zo hoort.
Maar even alle gekheid op een stokje....na een spannend avontuur afgelopen vrijdag in de auto in het centrum van Utrecht....centrum van Utrecht??? ja het centrum van Utrecht.....vraag me niet wat ik er moest maar laten we zeggen dat sommige mensen wel eens dingen verliezen hahahaha en aangezien ik er toch "langs" kwam ben ik het verlorene even gaan halen. Die avond nog goed feestje gehad......de uiteindelijke stand was 4 uur snachts en een paar pilsjes....en dan te bedenken dat we zaterdag om zeven uur in de ochtend al weer weg moesten rijden.....
Zaterdagochtend zeven uur weg dus heleaas niet helemaal gehaald....maar ja werd ook pas om kwart over zeven wakker gemaakt door mijn reispartner dus eigenlijk is het niet helemaal mijn schuld he lijkt me zo hahahah. en trouwens ik vind kwart voor acht weg als je pas om kwart over zeven opstaat helemaal geen slechte score. rond elf uur in domburg en daar was het nog behoorlijk mistig...beetje jammer hoewel dat wel de enige niet zonnige dag van de hele vakantie is geweest maar dat wisten we op dat moment natuurlijk nog niet. Wat later in de middag bezoek van susanne en edgar en uiteraard een terrasje gepikt en naar het strand geweest (de mist was inmiddels opgetrokken). Uit eten...mocht duur want edgar betaalde hahaha en daarna lekker voor de tv gehangen.
Zondag weer de hele dag op het strand...goh wat vervelend nou.....susanne en edgar gingen een beetje op tijd weg want die moesten maandag weer werken...gelukkig hadden wij dat probleem niet hahahahaha.....beetje strand beetje fietsen beetje zwemmen jaja dat vakantie vieren is nog niet zo makkelijk.
Maandag eigenlijk het zelfde als zondag lekker strand en genieten van de welverdiende rust, het goede weer etc..
Dinsdag iets bewolkter en dus naar middelburg en vlissingen....allebei leuk en zeker geslaagd wat betreft het winkelen hahahaha....voor de rest overigens ook hoor.
woensdag wederom strand, zon en zee jemig wat lastig en vervelend hahahaha en je raadt het al donderdag natuurlijk ook.....
Donderdagavond ook alles weer ingepakt en naar huis gescheurd....alles weer netjes uitpakken en voor sommige weer naar school op de vrijdag....voor mij nog eventjes niet...
de scritpie zit schot in na nuttig en opbouwend commentaar en daar gaat volgende week weer met frissen moed aan begonnen worden. Vanvond eerst nog maar eens even stappen en zondag werken en dan zien we wel weer.
geloof dat het normale leven nu echt serieus gaat beginnen.....eens kijken wat dat ons brengt....

DDDM