Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

dinsdag, september 13, 2005

Brekebeen

JAAA HOOOOOORRRRRR had ik het gister nog over basketballen en voorzichtig doen....drie keer raden wat er notabene gebeurd gister...al tijdens het inlopen verstap ik me.......
Maar goed niet meteen zeuren he en het leek nog wel mee te vallen todat ik op een gegeven moment zo'n last krijg en ik maar eens ben gaan koelen....kreeg de schoen nauwelijks meer uit beetje jammer.....helemaal dik en lopen is niet makkelijk.
Vanochtend de dokter maar en inderdaad goed verstuikt.....verbadnje erom en straks waarschijnlijk tapen die handel....heel fijn!!

Maar goed net nog slechter nieuws gehad...Ruudje is met de fiets gevallen vanmiddag en ligt in het zieknhuis met een gebroken rug...gelukkig niks verlamd maar wel een hele poos uit de running natuurlijk...valt het toch allemaal nog wel mee met dat enkeltje...

Ruudje in ieder geval sterkte en we komen je gauw opzoeken!!!!

DDDM