Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

maandag, september 12, 2005

Snurk

Allemachtig zeg valt me dat tegen......had het afgelopen nacht toch echt even te kwaad....zwaar geval van inkakken zo rond een uurtje of drie....gebeurd me niet vaak dat ik echt om val van de slaap maar dit was er duidelijk eentje.
Echter wel veilig thuis gekomen rond een uurtje of zes, na 8 uur aanwezig te zijn geweest (tja werken kan je het niet noemen he) en toch wel mooi drie uurtjes geslapen.
Weet niet welke mafkees op het idee kwam om om 11 uur in de ochtend in de UB te zijn maar goed...ik was er....zeg maar ongeveer een beetje.
Wel wat serieus werk kunnen verrichten aan de scriptie...nu in ieder geval een hoop te lezen en te bekijken.
Moet ik wel zorgen dat ik nog tijd over heb om playboy the mansion te spelen want heb gehoord dat dat een zeer verslavend en leuk spel is...hahaha zaterdag maar eens gaan proberen dan...heb toch vrij (van dat vermoeiende werk ja)
Ook vandaag weer op het briljante idee gekomen te gaan sporten.....beetje basketballen...kijken of ik het nog kan. Hoewel sommige mensen echt drastisch twijfelen aan mijn bikkel-kwaliteiten hahahahah nou ja zien we vanavond dan wel weer he of beter gezegd morgenochtend......gelukkig staat de pc naast mijn bed dus hoef niet ver te kruipen....
Maar gewoon beetje vertrouwen hebben en ik zeg dat het helemaal goed gaat komen....
Morgen maar eens drastisch gaan verder spitten aan de literatuur....heb er zin an zeg maar

DDDM