Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

zondag, augustus 28, 2005

JAMAR en bloemencorso

Dit weekend mij "vrijwillig" opgegeven voor het verzorgen van de catering bij wagenbouw groep les charrons....met het nieuw opgerichte bedrijf JAMAR.....hahaha ook wel bekend als jaimy en marieke....moet kunnen he...
erg gezellig hoor...de hele dag vanaf kwart voor zeven lopen sjouwen met koffie, thee,broodjes, soep, snoep, worst, cola, bier en nog veel meer dingen....de wagen was zover als af alleen moest er op die dag zo'n 60.000 dhalia's geplakt worden...gelukkig niet door mij want dan was het er echt nooit van gekomen lijkt me zo.....ik en lijm is niet de allerbeste combinatie!!!
Gelukkig waren ze dit jaar eens een beetje op tijd klaar (rond een uurtje of 1 snachts) terwijl dit normaal gesproken toch zeker de volgende ochtend is....we zullen de briljante catering maar de schuld geven he....
zaterdag wel om half acht weer verder aan de wagen door hem naar de opstelplaats te vervoeren en daar alles in elkaar en op elkaar te zetten. die middag het beroemde bloemencorso...erg mooi hoewel de organisatie het zo af en toe liet afweten door erg grote gaten in het parcours te laten vallen. In de avond nogmaals het corso maar dan verlicht. Tussendoor de prijsuitreiking die erg spannend was. Hoewel de meeste er niet zo'n vertrouwen in hadden ging ik toch uit van een plek bij de eerste vijf (en nee ik heb er echt geen verstand van hoor). Tijdens de prijsuitreiking bleek les charrons toch mooi vijfde te zijn geworden....zat ik er toch niet ver naast met mijn briljante schatting die gebaseerd was op een paar jaar non-corso ervaring....iedereen in ieder geval erg blij met de behaalde plek. en we zullen de briljante catering maar weer eens de schuld geven he hahahahaha.
Zondag beetje uitrusten (hoewel het was ook weer acht uur in de ochtend dus...) en s'middags het afsluitende feestje in de tent....nou zeg die gasten zijn de helft van de tijd niet te verstaan maar een feestje geven kunnen ze wel....hahaha alleen een beetje jammer van dat evenementenbier maar goed dat merk je na 20 stuks ook niet meer en je gaat er lekker van dansen zo bovenop een tafel hahahaha....(nou ja of het dansen echt lekker was...heb me er wel mee vermaakt in ieder geval das al iets hahaha)
Na afloop lekker chinezen....ook dat gaat er na een paar pilsjes toch wel in hoor...geslaagd weekendje....gelukkig volgende week vakantie kan ik eindelijk eens een beetje bijkomen hahahaha.....
En dan meteen eens de afspraak met de masseuse verzilveren ;)

DDDM