Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

zondag, september 11, 2005

Stappen, Xander en Grote mond

Zooo dat was hem dan het laatste weekend van de vakantie (heb ik geloof ik al vaker gezegd) maar nu is het dus echt zo....denk ik.
Vrijdag een beetje relaxen na die vermoeiende vakantie.....sommige weer naar school...maar goed. In de avond eerst naar de wereldberoemde zanger Xander geweest (als je nu nog niet weet wie het is tja dan kan ik je ook niet meer helpen) en daarna op de een of andere vage manier geeindigd in een cafe in zwolle....met nog vager mensen geloof ik hahahaha......trouwens die shoarma (ja die kon je zaterdagochtend nog wel ruiken ja) was ook wel lekker. Om 4 uur (ofzo) weer thuis en de dag erna met mijn domme kop om 8 weer opgestaan.....ach ja shit happens. Dat was echter nog niet het ergste....na eerst tot 2 keer toe naar dezelfde plaats te zijn gereden en beide keren aanwijzingen nodig gehad te hebben van het onfeilbare navigatiesysteem naast me (ja hoor rijdt ie gewoon de afslag naar huis finaal voorbij blinde dat ik ook ben hahahaha) Ik heb dus echt het richtingsgevoel van een zak bintjes zoals je al begrijpt. wordt het nog veel erger.......gaat ineens de telefoon heb ik met mijn domme kop op een feestje vorige week toegezegd te komen helpen met spitten in de tuin......onthoudt die gozer dat..............kut zeg!!!! Nou ja de rest van de dag dus lekker schutting staan mollen, bamboe staan uitgraven (helaas heeft de schop het niet overleefd, maar de uitdrukking sterf viel wel regelmatig) en aanhangertjes te hebben gevuld met allerlei afval zijn we uiteindelijk toch toe gekomen aan het leuke van al dat spitten........het als twee volleerde en uiteraard totaal onverantwoorde jong-en-lui finaal opfikken van alles wat we uit de tuin gesloopt hadden. Haha en dan maakt het niet uit hoe oud je ook bent pyromaantje spelen blijft altijd leuk alleen deden we het vroeger stiekum en onverantwoord en nu in het openbaar, met een pilsje erbij en iets minder onverantwoord natuurlijk.
Daarna nog even pilsje drinken en patatje scoren..........na eerst een hele poos nog meer bier te hebben gedronken terwijl de fik uit ging (jaja allemaal heel verantwoord enzo) en toen lekker naar bed.....was ik ook wel aan toe...laat uit vroeg op druk druk druk sloopt je wel en zondag weer nachtdienst dus.........
Zondag beetje uitslapen en daarna weer naar huis karren........moet ook weer gebeuren...wel nog ff regelen dat we in maastricht gaan stappen een keer...komt helemaal goed denk ik zo...
Vanacht dan maar weer aan het werk en morgen om 11 in maastricht zijn in de UB pffff zal me wel weer wat worden maar we gaan in ieder geval een serieuze poging doen hahaha

DDDM

2 Comments:

Blogger Ruud Batta said...

De UB Rulezzz Big Time :-)

Maar zal 'm missen als kiespijn als die scriptie eindelijk af is!!!

Xi je morgen dan wel!!!

Der Rudi

7:40 p.m.  
Blogger Jaimy said...

Zeker weten dat we die nog geen missen!!!

beloof trouwens niks hoor voor morgen hahaha

Mafbal

7:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home