Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

woensdag, augustus 24, 2005

Allememachies Adriaan

Goh zeg, nooit geweten dat dat werken enzo allemaal zo vermoeiend was.... die nachtdienst viel nog reuze mee tenminste qua gemiste slaap dan he.... Het werken was echt keihard aanpoten...........hahaha jezus kan ik goed uit mijn nek lullen zeg....
Werk was echt te suf voor woorden.....aan de lopende band tegels sorten met een wascotje, koffie leuten, slap ouwehoeren, beetje crossen met de stapelaar/heftruck, nog meer ouwehoeren, nog meer koffie...........ik heb echt twee verborgen talenten van mij ondekt: OUWEHOEREN en KOFFIE LEUTEN hahaha en ik ben er een partij goed in sooooo....
Maar goed verder dus niks bijzonders alleen kom je maandag middag/avond wel ffkes de man met de hamer tegen zeker als je maar 2 en een half uurtjes slaapt (jaja weet het eigen stomme rotschuld). Maar ach komt wel weer goed beetje bijslapen en dan is alles weer ok alhoewel ik ook al weer gehoord mijn te hebben dat het catering bedrijf jamar komende vrijdag een nachtdienstje moet gaan draaien....de tweede binnen een week....wordt je hard van hahahahah.
Verder druk druk druk met de scriptie....gister eens een goed gesprekje gehad met onze vriend professor doctor Hans en die kerel is zo mogelijk nog enthousiaster als ik. Hij heeft al een kantoor, pc, begeleider, dataonderzoeker en secetaresse voor me gerregeld...wat wil je nog meer. Hij heeft zelfs al een alternative plek geregeld mocht de LVNL onverhoopt niet mee willen werken...maar daar gaan we vooralsnog zeker niet van uit. Het onderzoek gaat nu wel een iets andere kant uit daar er al een promotieonderzoek vanuit de UM loopt naar het selectieproces. Mijn onderzoek gaat zich nu dus meer richten op de arbeidsmarktpositie van de opleiding en de personen die eraan deelnemen, willen deelnemen of hebben deelgenomen.....ook erg intressant en boeiend (zoals sommige mensen die ik ken dat zouden zeggen hahahah, hoewel ze het tegenwoordig minder doen zouden ze bang zijn voor het douche-dreigement??!!). Na afloop van het gesprek eindelijk de door Batta beloofde witbiertjes gepakt.....5 verschillende biertjes op drie verschillende terassen.....en nog een stukje inkom gezien erg grappig maar blij dat ik toch bijna afgestudeerd ben hoor.
Verder niet veel bijzonders...sommige feestjes schijnen toch door te gaan, andere gingen al door en derde worden ineens bijzonder omdat de koninklijke familie ineens een bekende heeft (Jolanda gefeliciteerd).
Verder op het verkregen van een parkeerkaart voor de vakantie na weinig spannends......we wachten af hahahaha

DDDM