Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, september 16, 2005

Langzaam

pff valt nog niet mee zeg dat scriptie schrijven nadat je net 8 maanden beetje niks hebt lopen doen...moet je ineens eigen ideeen en initiatieven gaan ontwikkelen hahahha maar goed het gaat vooruit langzaam maar toch. Het lijkt een beetje op de manier waarop ik momenteel loop eigenlijk hahahahah langzaam maar we komen er wel. Hopelijk kan ik deze maand nog ergens bij de LVNL terecht voor een tweede en afsluitende gesprekje zodat ik eindelijk aan iets concreets kan gaan beginnen....dat literatuur lezen begint me ook beetje de keel uit te hangen en denk dat als je eenmaal aan iets concreets kan werken (en door de LVNL betaald wordt) dat de motivatie snel toeneemt hahahaha (tenminste dat mag ik toch wel hopen).
Verder gebeurd er echt verdacht weinig.....stappen zit er ff niet in met die poot en het eerst volgende feestje is pas weer over 2 weken......ff doorbijten zullen we maar zeggen.
Hoewel eind volgende week zou ook nog wel eens een zeer intressante periode kunnen gaan worden.....hahaha maar daar kan ik helaas voor jullie nog niet teveel over verklappen maar als het zover is gaan jullie het zeker merken en laat ik zeker iets van me horen via de site.......tot die tijd allemaal afwachten en ik denk dat wederom een beetje duimen wel op zijn plaats is hahahaha

Ach ja zoals de beroemde zin luidt: we wachten maar af!!!!

DDDM