Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

donderdag, september 01, 2005

Wereldburger

De trouwe lezer zal het ondertussen al wel gemerkt hebben....deze jongen wordt nog eens een echte wereldburger......
Woensdagochtend (op inderdaad een onmogelijk tijdstip....maar ja zelf aangeboden dus niet zeiken) vertrokken uit de liefelijke NOP om daarna rond een uurtje of 10 weer te arriveren op het thuisadres....
Heerlijk weer dus lekker op het terras gezeten bij goya en uitgebreid gegeten en gedronken met patje...tijdens dit feestelijke maal rees het briljante (nou ja misschien ook wel door witbiertjes gevoede) idee om donderdag naar Amsterdam te gaan. De OV is weer binnen dus gratis vervoer was sowieso al weer mogelijk.
Donderdagochtend vol goede moed (wat dus betekent in korte broek en met zonnebril op, die we overigens gewoon verrekt hebben af te zetten de hele dag....wat een toeristen) naar Amsterdam vertrokken.....eerst de binnenstad onveilig gemaakt en daarna op het beroemde leidseplein de terassen maar eens verkend.......zeer nuttige besteding van de dag lijkt me zo. Ondanks het feit dat het weer het een beetje liet afweten (ja te weinig zon maar toch stug de zonnebril ophouden).
Vrijdag weer terug naar de NOP voor een belangrijk feestje en zaterdagochtend meteen weer vertrekken naar Zeeland voor een welverdiende vakantie. Hopelijk houdt het goede weer van de afgelopen dagen aan dan kan ik lekker bij komen op het strand in de zon aan de zee met mijn nieuwe strandtent hahahah zie het al helemaal voor me nu nog de palmbomen en de hoela-meisjes die cocktails rondbrengen in rieten rokjes (dat zal wel teveel gevraagd zijn in Nederland maar das een klein detail).
Ik heb deze week dus wel weer een aantal kilometers onder de riem zitten en maak er nog een paar bij........hahahaha een wereldburger pur sang!!!!

DDDM