Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

maandag, november 14, 2005

Slecht nieuws gesprek

Dat was me het weekendje wel weer........het begon al lekker met een telefoontje naar de LVNL.....niemand daar...juridische afdeling of ze een mailtje hadden gehad over mijn "zaak"...daar wisten ze ook weer van niks...2 uurtjes later terug gebeld....eindelijk gehoor maar niet met het antwoord dat ik wilde hebben. Eerst nog pissig dat ik zogenaamd buiten haar om was gegaan door zelf juridische zaken te bellen (maar door mij weer strak recht geluld.....ha alles wat krom is lul ik weer recht) maar goed dat nam niet weg dat de boodschap was sorry meneer maar we hebben nu geen plek voor uw...we vinden het super intressant maar we hebben de resources niet. en daar doen ze drie maanden over om achter te komen. Nou ja na wat gedoe een adres en tel gekregen van iemand in de HRM bij eurocontrol...maar goed professor hans kent daar de directeur van de HRM dus die ging eens even polsen...nou ja daar maar even op wachten...maar krijg er wel het heen en weer van zo onderhand. maar goed..
Beetje stoom af blazen in een ritje naar het hoge noorden....geen radio want die had ik afgegeven bij de garage voor in de nieuwe auto die morgen dus komt....moest ik zelf maar zingen hahahahah..........idols here we come!!!! Goed wezen eten, zonder chocolademouse en patatjes maar toch....lekker hoor...vooral de vis.
Zaterdag druk druk druk met fietsen, foto's maken, lijstjes maken, en verjaardagsvisites afleggen. Dus maar weer stoom afblazen met een krat heineken.....nou ja iets meer als de halve krat je moet je drinkpartner ook wat gunnen toch HAHA....om kwart over 2 in de nacht nog maar even naar de kroeg en daar rond 5 weer uitgetrapt........en dan een stukkie naar huis lopen in de kou doet de mens goed:).
Half 11 er maar weer uit en lekker rustig aan....nog meer lopen alleen nu minder koud en niet alleen hahaha..........ik moet ook een bos en een hond hebben..ideaal (alleen kut als het regent hahahah). Zondagavond zeer nuttig besteed en een hoop dingen geleerd......ooh ja hoor soms is deze jongen nog wel eens productief....maar of je er echt vrolijk van wordt...
Maandag de laatste ronde (blijf bij dat bos en hond verhaal) en nog maar wat idols spelen in de auto hahahah....
Herinner me nu al weer een paar dingen die ik vergeten ben....onder andere iets met skype maar ja......same shit different day. Komt nog wel eens en anders maar niet :) s'avonds die enorme hoevelheid bier er geprobeerd af te lopen...en met 7 man op full court lukt dat aardig.....tering man....klote lange ballen. S'avonds beetje uitdampen en nog wat dingetjes fixen die in het weekend zijn blijven liggen....lijstje, nummerbordje etc ophangen en nog wat dingetjes.....best goed bezig dus.....
Hopelijk deze week meer......we gaan in ieder geval aan de slag.....en morgen natuurlijk ff een test ritje in de auto..........BEATS THE BUS ANYTIME!!!!

DDDM