Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

woensdag, september 28, 2005

Proposal

Eindelijk....het kost ff wat moeite en een paar daagjes je even uitsloven op uni en thuis maar goed dan heb je ook wat.....
Na het laatste commentaar van mijn grote vriend prof. dr. Hans maar weer eens stevig aan de slag gegaan omdat er nu eindelijk een beetje schot in dat proposal van me zit. Na een aantal aanpassing met name op het gebied van onderzoeksvraag en vervolgvragen (en uiteraard de literaire inbedding van een en ander straks in het eindproduct) is er dan toch iets uitgekomen wat zowel volgens hem als volgens mij naar de LVNL gestuurd kan worden.
Na nog een gesprekje vandaag heb ik een en ander dus verstuurd en nu maar duimen dat het goed ontvangen wordt aan die kant. Na het eerste gesprek waren ze zeker positief dus ik heb goede hoop dat ik straks nogmaals op gesprek mag komen en dan daarna mijn onderzoek daar kan beginnen......wederom allemaal duimen dus hahahahah
Verder deze week nog een dagje efteling en een bruiloftje......allebei feest dus hoop ik.

Later meer

DDDM