Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

zondag, oktober 02, 2005

Efteling en Trouwen

Dit weekend weer een aantal leuke activiteiten...werd ook wel weer eens tijd he ahahaha.
Vrijdags eerst naar de efteling geweest. Erg geslaagd moet ik zeggen. Door het vreemde tijdstip was het gelukkig niet druk en konden we overal zo door lopen. Alleen de fata morgana was even wachten (en met 10 minuten mag je eigenlijk niet klagen lijkt me) voor de rest was het overal gewoon meteen het karretje in. We zijn dus overal ingeweest waar we in wilden en sommige van ons zelfs in dingen waar ze niet in wilden...hahahah...en ja dan bedoel ik de python.....Zijn er wel achter dat het ding dus eigenlijk helemaal niet zo hard gaat.
Na het dagje efteling nog even wezen shoppen in eindhoven.....beetje vreemd maar in die hele stad is dus geen groen shirtje te vinden. Hoewel je je dan ook moet afvragen of je niet een beetje hoge eisen stelt aan dat shirtje hahahaha. Wat ze wel hebben zijn fantastische niet zo hele zware oorbellen die toch eigenlijk wel een beetje duur zijn maar wel voor een kwijlreactie zorgen bij sommige mensen. Hahahaha. Uieindelijk toch rond half 10 thuis...moe maar voldaan.....op een groen shirtje na....
Zaterdag een bruiloft die al lekker begon door om 8:20 uit bed gebeld te worden om 200 ballonnen te komen op blazen (en dan was ik al 20 minuten te laat) hahaha nou ja moet kunnen.
Ondanks het weer toch goeie trouwerij en leuke auto ook. In de kerk een gospel koor...erg grappig en het houdt de sfeer er een beetje in he. Het feest was in de avond in de grotten van kanne...superlocatie waarvan ik nooit geweten heb dat ie er was. Met treintje door de grotten ernaar toe gereden en erg sjiek moet ik zeggen. Super buffet en drank service....uiteraard niet te veel gedronken hoor. hahahah.....in ieder geval minder als tequila-patje denk ik zo!!!!
Zondag beetje chillen en dan maandag maar weer eens aan het werk. Hoewel het wachten wordt op de reactie van de LVNL....voorlopig dus maar ff thuis stil zitten. Gelukkig kan ik dat heel goed hahahaha

DDDM