Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, augustus 19, 2005

Kaassoufle

nou nou dat was me het avondje wel weer gister......sinds woensdag is het hier eindelijk weer eens mooi weer en komt het antiliaanse gevoel een beetje terug.....oftwel lekker lam in de zon zitten en verder niet veel.
Woensdag toch maar eens gaan kijken bij dat nieuwe werk van mij...nou dat zal wel weer wat worden. Dommer werk bestaat er volgens mij niet en om nou te zeggen dat er hard gewerkt moet worden....dat valt volgens mij ook wel weer mee. Nou ja we gaan het zondagnacht wel zien he....komt vast goed. Enigste positieve aan dat werken is dat het betaalt..wordt wel weer eens tijd hahhahah.
Tja de donderdag was echt oud antiliaans...beetje lam opstaan, zwembadje schoonmaken, zwembroekje aan (jaja die hele stoere blauwe....trouwens even een polletje tussendoor combineert die lichtblauwe zwembroek beter met een blauwe bikini of met een groene??) en toen beetje lam aan dat bad hangen....jammer dat er geen strand was, de sxm posse ontbrak en natuurlijk de geijkte palmboom maar verder was het goed te doen hoor.
Avondje stappen was ook niet verkeerd.....samen met patje (ook bekend als kaassoufle en als je wil weten waarom vraag je het hem zelf maar) en khanh lekker terrasje gehangen en naar "naar huis" (ja kan er ook niks aan doen zo heet die tent nou eenmaal). Geeindigd bij patjes favoriete tent....met kaassoufles hahahaha. Wel eens mooi op tijd thuis dus vandaag niet helemaal brak en mooi nog wat tijd voor lam aan het zwembad liggen en aan de scriptie werken (jaja dat moet helaas ook gebeuren maar komt wel goed denk ik zo volgende week ff afspraak maken met proffessor docter hans en dan zijn we weer helemaal de bink).
Al met al toch wel weer een geslaagd weekje.......denk ik. Helaas ook wel wat mindere dingen gedaan zoals mijn spullen gehaald etc maar goed....shit happens

DDDM