Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

zaterdag, augustus 13, 2005

Tijd....

Zo wat gaat de tijd snel....en ondanks dat ik er toch redelijk veel van heb zo zonder baan en andere verplichtingen, lijkt het allemaal heel snel(soms zelfs veel te snel) te gaan. Zo heb je een zee van tijd en zo moet je over iets meer dan 20 dagen al weer gaan beginnen aan scriptie school etc.....
Die scriptie is overigens wel al aan begonnen hoor (vooral niet denken dat ik permanent de lamme tak uithang) en ik denk dat het wel goed gaat komen. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in en geloof professor docter hans ook hahaha.
Volgende week moet er ook maar weer eens serieus een aanvang worden gemaakt met werken...jaja met geld maak je geld he en dus moet er eerst eens een beetje gewerkt worden om geld te krijgen. Ach zo´n cursusje heftruckchauffeur is altijd handig en een beetje op een heftruck rondcrossen lijkt wel heel weinig op werken he, zeker als je er dan ook nog dik voor betaald krijgt (voorzover je dat dik kan noemen) hahahaha. En mocht dat drs. econoom enzo niks worden dan kan ik dat nog altijd gaan doen.
Verder weinig ontwikkelingen eigenlijk, alles gaat een beetje door zoals gewoonlijk. Nou ja zoals gewoonlijk is natuurlijk ook niet helemaal waar. Het klinkt heel saai maar dat valt best mee hoor.....hoewel het zo af en toe wel wat intressanter mag hahahaha maar goed ik vind altijd wel wat spannends hahahaha

Zoals ze dat zouden zeggen....Je maakt je eigen geluk!!!!

DDDM