Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

dinsdag, augustus 16, 2005

Heftruckchauffeur??!!

Ja hoor hier zit ie dan de enige echte heftruckchauffeur van de familie. Tenminste als ik mijn theorie ook gehaald heb en dat is pas over twee weken bekend (net antilianen die gasten) maar volgens maurice kwam het allemaal wel goed. Het praktijkexamen vandaag in ieder geval wel gehaald. Beetje crossen op een verbrandingsheftruck, een electroheftruck, een stapelaar en een reachtruck (moet toch ff laten zien dat ik er verstand van heb) helaas voor sommige is mijn rijstijl er geloof ik niet op verbeterd hahahahah......het blijft goed insnoeren in de auto bij mij!!!!
Komend weekend dus de eerste nachtdienst...eens kijken wat voor inspannend werk ik nu weer moet gaan verrichten. Als het net zo is als de vorige keer dan krijg ik de tijd wel om....met koffie drinken, de krant lezen, ouwehoeren en slapen! Ach en de hele nacht een beetje op die heftruck karren is ook niet zo erg hoor hahaha.
Volgend weekend maar weer meteen vrij...hoewel dat achteraf blijkbaar niet had gehoeven...klein detail.....maar genoeg feestjes om de vrije tijd mee op te vullen denk ik zo. Met verdienen schiet het dan natuurlijk niet op want het weekend van 3 september ook al weer vrij voor de vakantie....jaja het is wat.
We overleven het wel denk ik zo!!! Straks nog ff lekker naar de film, morgen introductie op het werk en dan beginnen we nog de zelfde dag weer aan de scriptie....dat proposal moet toch voor eind aug wel naar de LVNL onderweg kunnen zijn dan kan ik daar mooi half september mee beginnen. Even wat afspraken maken met de huisbaas(in) en dan komt het allemaal wel goed.
Verder weinig tot geen nieuws helaas.....denk toch dat ik mijn filosofische queste maar weer moet gaan oppakken hahahah, of zou ik daar veel lezers mee verliezen??? Nou ja aan het aantal gastenboekentry's te zien valt het aantal lezers wel mee (en ja dit is een hint naar jullie om het toch vooral eens in te vullen).
Om het niet helemaal te verleren wil ik jullie toch nog even lastig vallen met een "wereldberoemde" quote:

Two roads diverged in a wood, and I--
I took the one less traveled by,
And that has made all the difference.
Robert Frost (1874 - 1963), The Road Not Taken

Voor de niet engelstalige onder ons:
2 paden liepen uiteen in het bos, en ik--
ik nam het minst bereisde,
en dat heeft al het verschil gemaakt

vrije vertaling uiteraard hahahahaha

Lees het hele gedicht maar eens.....erg goed!!

DDDM