Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

maandag, februari 21, 2005

Just another manic monday

jaaaa daar zijn we weer.......slaving away on the job

dit weekend goed weer gehad dus een beetje quality zon-tijd ingehaald :) worden we misschien nog eens een beetje bruin hier op dat eiland.
Vrijdagavond even wezen borrelen en pizzatje eten (moet kunnen toch)
zaterdagochtend de gebruikelijke activiteiten van wasmachine droger en poetsen, oftewel weinig intressants dus.
Kreeg wel weer bezoek van de dames en dat leide dus (net als 2 weken terug) tot 1 grote puinhoop......en ik had alles net zo mooi gepoetst.......
s'avonds de afscheidsbbq van geert....die gaat komende donderdag weer terug naar Nederland, en dat is maar goed ook want dan kan ik die auto overnemen :)
dus als het goed is vanaf volgende week wheels om het eiland mee onveilig te maken (voorzover het dat nog niet is zeg maar).
zondag weinigs spannends.........behalve dan dat ik er eindelijk toe gekomen ben de bbq schoon te maken. helemaal schoon is hij nog niet maar schoner wordt hij niet. zelfs niet met de staalborstel die ik erbij gepakt heb. maar hij is wel klaar voor gebruik. nu nog even een nieuwe gasfles regelen en dan zijn we in business :)
laat de balkonpartys maar komen zeg maar.
Zondag is trouwens ook eindelijk dat duiken geregeld......volgende week de 27ste beginnen. vanmiddag toch nog even langs om de juiste prijs te regelen (ook belangrijk) want mocht er iemand nog wat over hebben....ikke kan nog wel wat geld gebruiken hier is het namelijk op.

deze week maar hopen dat we salaris krijgen

gr