Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

maandag, februari 07, 2005

Wasdag

Afgelopen weekend eigenlijk weinig gedaan :)

Vrijdagavond na het werk, uiteraard, even wat gaan drinken. Dit keer zijn we via de greenhouse, naar de boardwalk, naar het fiesta cafe geweest.
allemaal erg gezellig moet ik zeggen :)

Zaterdag lekker rustig aan opgestaan, uiteraard poetsen en wassen (na een hele week vuilerij moet dat wel) en toen lekker naar het strand rond een uur of elf.
Toen het rond 1 begon te betrekken ben ik eerst naar het app geweest om even om tekleden en toen naar de supermarkt om nog wat eten etc te halen.

Rond een uur of drie kreeg ik bezoek van de wasdames. Zoals je ziet was het een grote puinzooi :)

Maar goed uiteindelijk rond half acht waren alle wassen gedraaid en alle onderbroeken, bh's etc die niet van mij waren weer uitgezocht. Tijdens het wassen trouwens even philipsburg ingeweest. Truitjes en schoenen schenen het belangrijkst te zijn. Terwijl ik eigenlijk voor een hangmat ging. (heb er overigens nog geen kunnen vinden maar we zoeken verder)

Zondag een beetje de toerist uitgehangen door naar little bay resort te gaan en naar Fort Amsterdam.
Beetje teleurstelling hoor, gewoon 1 huisje en een kanon op een berg.
s'avonds filmpke en lekker slapen want vandaag weer keihard werken :)

mzl

1 Comments:

Blogger Ruud Batta said...

En wat vind Eef ervan dat er zomaar 3 vreemde vrouwen bij jou in de slaapkamer komen... En niet dat je het dan nog een beetje stiekem doet! Nee... je zet er ook nog foto's van op Internet!

Wanneer krijgen we de rest van de serie te zien... :-)

Mwahahaha

6:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home