Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

woensdag, januari 26, 2005

cheque en pc

vandaag mijn eerste cheque ooit gekregen. nou ja gekregen heb er keihard voor moeten werken en dan was het eigenlijk nog veels te weinig. maar goed dat zal iedereen wel vinden het dat ie minder krijgt als ie verdient.
heb er gelukkig niet net zo als ruudje een foto van gemaakt. in plaats van dat ben ik meteen gaan cashen :)
schijnt hier namelijk nogal druk te zijn bij die bank rond deze tijd dus je moet er snel bij zijn of de halve dag in de rij staan. hoeft gelukkig maar 6 keer (nu nog maar 5). moet dinsdag trouwens het hele bedrag en meer toch alweer afstaan aan de huisbaas dus had die cheque net zo goed aan hem kunnen geven :(

vandaag ook een andere pc gekregen...zouden eerst een andere harde schijf in de oude zetten maar toen deed de monitor het opeens niet meer. beetje vreemd. toen een ander pc erbij gehaald en die bleek het wel gewoon te doen. deze is geloof ik zelfs nog sneller ook.....ja ja een echte pentium 2 met 300 mhz.....antiliaans he.
maar goed er zit wel een usb poort op die werkt en nu kan ik dus zelf mijn pics en verhalen uploaden das wel prettig...

verder niet veel nieuws....ga vrijdag over de auto onderhandelen (arie dan weet je het vast als je het leest)

tot laters

mzl

1 Comments:

Blogger Ruud Batta said...

Nou ja... geen foto gemaakt van je eerste cheque! Dat is toch gewoon zo'n Kodak-moment dat je vast moet leggen ;-)

Ik probeerde dus ook mooi ff m'n 2e cheque in te leveren vrijdag. Ik naar de bank, geef cheque en paspoort af, krijg ik ze net zo snel weer terug met hetvolgende commentaar: "De naam op de cheque en de naam in het paspoort komen niet overeen, dus kunnen we hem niet uitbetalen!"
NOU JA!!!!!!!!! De zheque staat dus op naam van Ruud Batta, terwijl mijn geboortenaam in mijn paspoort (en rijbewijs) Rudolf Batta is... Belachelijk! Moet ik vandaag op kantoor gaan lopen zeuren voor een cheque op naam van R. Batta of Rudolf Batta, beetje jammer allemaal...

Voor de rest alles goed hiero! Lekker wezen duiken van het weekend :-)

Ayo!!!

1:19 p.m.  

Een reactie posten

<< Home