Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

maandag, januari 17, 2005

eerste weekend :)

Nou zeg dat was hem dan het eerste weekend. Van te voren leek het een rustige aangelegenheid te gaan worden daar ik nog niet veel mensen kende maar het viel allemaal wel mee.
Vrijdagavond was er namelijk een borrel van PWC en die snuiter die hier van PWC werkt zei dat ik maar eens langs moest komen want er waren een hoop (4 ofzo) stagaires daar. Uiteindelijk had hij zelfs geregeld dat de directeur me thuis kwam ophalen om naar die nieuwjaarsborrel te gaan. Daar gekomen kennis gemaakt met een aantal aardige gasten en we hebben de borrel met 5 mam gerekt tot 22 ipv 20 dus dat was goed bezig zeg maar. Na die borrel nog even naar een kroeg aan het strand geweest en ik moet zeggen dat het erg lekker is om in tshirt aan het strand een biertje te drinken. zeker voor herhaling vatbaar.
Die avond meteen afgesproken voor zaterdag met Judith. Die had gelukkig wel vervoer en we hadden afgesproken om even rond het eiland te toeren. Zaterdmiddag eerst lekker door frontstreet gelopen om daar ff lekker te kijken en toen met judith wezen shoppen (eten hoor) en daarna een toer van het eiland gemaakt. moet zeggen ze hebben hier erg mooie strandjes hoor, maar er zijn ook wel erg armoedige stukken. S'avonds bij haar gegeten (taco's van de knorr lekker vertrouwd :)) en daarna wezen bowlen met die andere snuiters van PWC en nog wat andere gasten. erg gezellig en rond half 2 weer thuis daar ik het wel een beetje gehad had (jetlag zeker) en geen zin meer had om nog naar de bliss of lady c te gaan.
voor zondag wel afgesproken om naar het strand te gaan. zondagochtend eerst de wasmachine uitegeprobeerd en moet zeggen dat dat dingetje perfect werkt. de droger doet het trouwens ook goed. de huisbaas is trouwens ook langsgeweest voor de lekkage hij ging het helemaal fixen en heb er ook wel vertrouwen in :).
zondag om 1 uur dus met judith afgesproken naar het strand te gaan en toen we net daar lagen en ik net terug was van mijn eerste duik in de lekkere caribische zee belde die snuiter van PWC over het autotje waar ie mee bezig was voor me. we zijn toen meteen even naar hem toe gelopen om te kijken en ik moet zeggen het is niet moeders mooiste maar ik denk dat het wel voldoet voor de komende 8 maanden. hij gaat hem vandaag nog even laten nakijken en ergens deze week maak ik even een proefritje. mocht alles goed zijn dan koop ik het dingetje. het is toch lastig om afhankelijk te zijn en zonder auto zie je niks van het eiland.
toen we bij die snuiter waren zijn we samen met hem naar mullet bay gereden (strand waar veel mensen komen en vlakbij het vliegveld) en kwamen daar ook nog wat andere gasten tegen. rond half zes nog even naar de sunset beach bar geweest en moet zeggen erg gezellig (apart sfeertje veel yanks en mensen op slippers ik inlcusief). aangezien het vlakbij het vliegveld is heb ik nog een airbus zien opstijgen van air france en je staat er dus zo dicht op dat als je daar op het strand staat je finaal wordt gezandstraald. moeten we ook nog een keer doen :)
aangezien iedereen nog moest eten zijn we daarna naar marks place gereden. tentje op de parkeerplaats van de supermarkt maar ziet er erg goed uit en de spareribbs zijn fantastisch :))) en onbeperkt te eten.
rond half tien was ik weer thuis en lekker in bed.
vandaag weer hard aan het werk ..........

o ja vanmiddag zet ik er nog wat nieuwe foto's op.

ps. eefje geen zorgen :)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ja Ja en wij ons hier maar een beetje zorgen maken.... gaat het wel goed met die jongen!!
Hoe dan ook goed om te lezen dat het reeds na minder dan een week al zo goed gaat en je mensen ontmoet en kennissen maakt. Is ook wel belangrijk natuurlijk. We zijn wel een beetje (nou ja een beetje!!!) jaloers om zaken als "lekker aan het strand gelegen" en "een biertje gedronken in T-shirt". De foto's zijn leuk enzo tezien is het daar best uit te houden. Je moeder is weer meer gerust en das wel zo plesant!!

6:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home