Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

maandag, januari 31, 2005

Weekend

vandaag alweer maandag.....gaat snel...
dit weekend eerst vrijdagavond even met micheal wezen stappen.....is van het werk en kent dus veel mensen van het eiland (altijd handig) en zou daarna even met arie gaan praten over de auto maar die was er dus niet........dan maar vandaag als ie op het kadaster is.
zaterdag uiteraard eerst de boel gepoetst (wel alles netjes houden he) en toen de stad in gegaan om even te kijken wat een duikcursus kost en even te gaan pinnen (kijken of dat uberhaupt gaat hier) duiken bleek voor locals 300 dollar te kosten....maar als we met een paar man komen ga ik er vanuit dat we er nog wel wat afkrijgen. daarna kwam ik bij de pinautomaat wouter en marcel tegen. marcel gaat morgen weg en moest dus nog een aantal souvernirs hebben. we zijn toen met drieeen even philipsburg in geweest en hebben daarna nog wat rondgecrosst over het eiland.
s'avonds eigenlijk niet veel gedaan....paar biertjes gedronken in de kroeg en toen naar huis.
zondag om half twee afgesproken met judith en carla om te gaan paardrijden.....moesten om twee uur daar zijn en zouden gaan rijden tot 4.
uiteraard kreeg ik het grootste paard :)
moet zeggen erg leuk hoor....echt helemaal door de bosjes steile paadjes en aan het eind tot aan mijn middel het het water in met paard en al.......echt geweldig.
helaas was het weer iets minder en heeft het twee keer tijdens de rit een beetje geregend. zondagavond regende het trouwens ook behoorlijk hard. de sunset beach bar zat er dus niet in.......
thuis filmpje gekeken en vroeg naar bed want vandaag weer vroeg op en keihard aan het werk.

2 Comments:

Blogger Ruud Batta said...

Regel dat duiken goedkoper, swa...

Hier kost een volledige PADI-cursus voor stagiaires maar 395 gulden (ongeveer $225)! en er is zelfs een plek waar het voor maar 325 guldentjes kan, maar dan moet je iedere keer naar de andere kant van het eiland crossen...

Martine en ik hebben onze eerste 4 echte duiken er al op zitten! Zaterdag nog een vrije duik waarin we moeten demonstreren dat we alles ook echt kunnen, nog een examentje fixen en dan zijn we PDAI-gecertificeerde duikertjes :-)

Wel stoer hoor, dat onderwater leventje... is toch net ff anders dan paardrijden. Je blijft gewoon 50 minuten onder water zonder naar boven te hoeven! Hele vreemde gewaarwording in het begin, maar wel heel leuk.

Spreek je laterzzz

1:34 p.m.  
Blogger Ruud Batta said...

By the way...
Ik weet niet waar die link naartoe behoort te verwijzen, maar op deze manier kom ik best wel niet op de goeie plek uit ;-)

Hint.......

1:35 p.m.  

Een reactie posten

<< Home