Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

maandag, februari 14, 2005

Pokkeweer

het weekend is weer achter de rug en moet zeggen dat ik op een bioscoopje, etentje en het boodschappen doen eigenlijk weinig gedaan heb.
De bios was wel lache naar hide and seek geweest met robert de niro en famke jansen. Spooky film maar wel goed in elkaar gezet moet ik zeggen.
De rest van het weekend was het jammer genoeg niet zo'n mooi weer dus echt strand time zat er niet in maar een balkon met zon (als ie schijnt) maakt veel goed hoor.
Zaterdag uiteraard eerst voor poetsjoep gespeeld. Moet helaas ook gebeuren he.

Maar goed gisteravond was het dus behoorlijk aan het waaien en moet zeggen dat het er ook redelijk dreigend uitzag. Vanochtend dan ook de eerste ochtend dat ik niet buiten in de korte broek kon ontbijten. Het was wel 23 graden dus de korte broek kon nog wel maar het regende dus wel.
En het regent nu om kwart voor negen nog steeds. En dat betekent dus dat die plas water onder mijn buro steeds groter wordt. Moet nu om de zoveel tijd het water met de mop weg halen anders staat het dadelijk tot mijn enkels.
Zwembad op kantoor................echt antiliaans...........en heb ook al geen raam wat zou de arbo daar van zeggen????? wordt tijd voor een loonsverhoging denk ik zo :)

Mocht het wateroverlast probleem echt ernstige vormen aannemen dan horen jullie het.

mzl