Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

donderdag, januari 20, 2005

alweer donderdag

jaja het is al weer donderdag.....de tijd gaat hier wel snel hoor zeker door de week. Maar wat wil je ook als je per dag 9 1/2 uur op kantoor zit (reken die 1 1/2 uur pauze er voor het gemak maar even bij).
Gister zouden de mannen voor de tv komen maar die hebben zich op oud antiliaanse wijze weer eens niet aan de afspraak gehouden en dat betekent dus dat ik nog steeds zonder tv zit. Heb gelukkig wel radio en een lekker balkon om een boekje op te lezen ofzo :)
Het lek is ondertussen wel gemaakt en na het buitje van vannacht heb ik vanmorgen niks kunnen ontdekken. Ik denk dus dat het zelfs goed is gebeurd....valt weer niet tegen bij die gasten.
Verder is er eigenlijk weinig nieuws....moet die snuiter van die auto nog eens even bellen en vragen hoe het ondertussen zit.....maar als het goed is zie ik hem morgen bij talulau mango's (ik noem het altijd mango's want dat eerste deel is echt niet uit je bek te krijgen laat staan goed te spellen) en dan zullen we wel meer horen.

ik ga nu maar weer aan het werk.....moet zeggen leuk werk trouwens zeker als dat dienstreisje naar saba nog doorgaat. weekje daar lijkt me ook niet verkeerd :)

mzzl

1 Comments:

Blogger Ruud Batta said...

Saba... klinkt goed, maar waarom zou je in hemelsnaam van St. Maarten afwillen als de Bacardi Lemon maar $5,95 per fles kost :-S

Snik... dan ben ik eigenlijk toch maar zielig hier op CuraƧao met m'n fles van Nafl. 25,- Dat is gewoon meer dan 2x zo duur! Snik...

Och ja, overleven doen we het toch wel! Suk6 met je karretje!

3:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home