Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

dinsdag, januari 18, 2005

Internet

Zoals iedereen zo ondertussen heeft kunnen merken werkt internet hier niet altijd net zo feilloos als in Nederland....
Ook vandaag weer veel problemen gehad met inloggen etc. volgens mij zitten er gewoon teveel mensen op dat ene kleine klotekabeltje hier. Maar hoorde net van Franklin dat ze bezig zijn de nieuwe kabel te leggen en dat die ergens volgende maand gereed zou moeten zijn.....
Laten we daar maar op hopen dan he.....maar die antilianen doen alles langzaam dus dan zal dat ook wel langzaam zijn :)
Ondertussen een kwestie van gewoon volhouden dan maar. Het hoeft niet sneller maar stabieler zou al een hele verbetering zijn.

verder gaat alles prima hoor....vandaag de huisbaas er aan gehad ze komen de tv fixen en dan zitten er 56 kanalen op dus hoef me voorlopig niet te vervelen :)
het lek wordt trouwens vandaag gerepareed, een week nadat ik het gevonden had....antiliaanse service heet dat!!!! kost wat maar heb je ook wat!!

hoorde trouwens wel dat het in Nederland sneeuwde .....dat is wel humor zeg....en ik op mijn balkonetje, met caribische zee op de achterground, en in korte broek onbijten.....lekker lekker

maar het komt aan die kant van de oceaan ook vast wel goed denk ik :)
het internet werkt er in ieder geval beter

voor nu mzl