Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, februari 25, 2005

Eindelijk is het zover

jaja aanstaande zondag (de 27ste) is het dan eindelijk zover.........ik ga duiken. Ben al een aantal weken hier maar het is er tot nu toe eigenlijk nog niet van gekomen maar we hebben dan nu toch de afspraak gemaakt en zondag om 10 uur (wel vroeg) moet het er toch eindelijk van gaan komen. We gaan beginnen aan de PADI cursus en mogen, na succesvolle afronding, dan alleen (nou ja altijd met 2 man) gaan duiken in open water.
Volgens mij gaat het helemaal goed komen. Heb al een dik boekwerk met theorie moeten doorworstelen, en ik maar denken dat ik daar na de uni wel vanaf was.....valt dat even tegen....maar goed dit is toch wel iets dat je moet weten.

Mochten jullie dus maandag rond een uur of 12 smiddags nog niks gehoord hebben dan viel dat duiken een beetje tegen zeg maar ......blub....blub

Volgende weekend is de heineken regatta.....schijnt een groot feest te zijn.....drie dagen lang......ach er zijn ergere dingen in het leven

tot maandag

1 Comments:

Blogger Ruud Batta said...

Ik wil ook duiken! En Regatta! Enzo... vooral veel enzo ;-)

Suk6 met duiken mafballos

10:16 p.m.  

Een reactie posten

<< Home