Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

donderdag, januari 13, 2005

dag 2

dag twee en ik heb nog steeds niet veel gedaan. ik kon gelukkig vanmorgen wel door het hek naar buiten :) dus dat was al heel wat. Nog steeds niet al te best geslapen maar het gaat wel beter voor dat ik hier weg ga ben ik er wel aan gewend denk ik zo.
Van morgen om 9 uur liep helaas de hele pc in de soep en ik ben er met micheal tot nu net aan bezig geweest om hem weer in elkaar te draaien....wat een gedoe zeg maar zonder internet en pc red ik het niet hier.
Vandaag twee keer kort en hard geregend, dus straks als ik thuis kom maar hopen dat de boel niet onder water staat :)
heb gister wel met de huisbaas gesproken en die zou het zo snel mogelijk voor me regelen dus benieuwd wat dat wordt.

verder valt er dus niet veel te vertellen. heb helaas de foto's er nog niet op kunnen zetten omdat de pc in de soep lag en volgens mij gaat dat ook heel lang duren als ik dat vanaf hier ga doen dus ga eens ff aan micheal van ict vragen of ie niet een oplossing heeft :) zal vast wel.

verder gaat alles goed, ben nog op zoek naar een goeie supermarkt (veel chinezen hier met supermarkten) en ben er ook wel achter dat een auto eigenlijk toch geen overbodige luxe zou zijn. Maar als je de manier ziet waarop ze hier rijden ga je je toch weer afvragen of dat wel zo'n goed plan is :)

als de foto's zijn gepost of als er nieuws is horen jullie van me

mzzl

ps nog 25 1/2 week :)