Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

donderdag, januari 13, 2005

de pics!!!!!!

heb eindelijk de pics online gekregen ze staan hier.

veel plezier ermee.

oh ja heb nu ook een antiliaans mobieltje je kunt me gratis smssen via deze site op het nummer 5538422. je klikt op de site op sent my hepa voert het nummer en de text in en klikt op send bij succes laad er een pagina waarop dat staat. helaas kan ik niks terug sturen want mijn prepaid kaart is leeg :) (is trouwens ook veels te duur)

ooh ja bellen schijnt goedkoop te gaan via 09001468 en dan wijst het zich vanzelf. Het nummer dat je moet opgeven is dan 00 599 5538422.
je kunt dan voor 13 cent per minuut bellen.
(ruudje nog bedankt voor de tip)

succes ermee :)

1 Comments:

Blogger Ruud Batta said...

En daar zijn Jaimy's eerste fotootjes dan!
Ziet er allemaal goed uit. Maar zie ik het goed en is het een 1-kamerappartement met aparte badkamer/plee..?

Werkplek ziet er echt uit als iets van een kadaster. Veel lades en kastjes, waarschijnlijk vol met papieren die nooit niemand meer inkijkt ;-)

Nu nog ff wachten op de daglicht pics!

Greetingzzzzz

1:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home