Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

maandag, januari 03, 2005

Disney alweer voorbij....St Maarten komt eraan

Allereerst natuurlijk allemaal nog de beste wensen voor het nieuwe jaar (mag tot 6 januari hoorde ik uit betrouwbare bron).

Disney is alweer voorbij en ik kan zeggen dat het ondanks ziekte, slechte bedden, enorme drukte en een aantal draai-kots-machines toch een geslaagde trip was. Het is echt een typisch amerikaans park met alles strak geregiseerd en tot in de puntjes verzorgd. Er zijn een aantal erg leuke attracties en er is zeker veel te zien. Jammer alleen dat het er echt stervensdruk was, vooral op oudejaarsavond. Het vuurwerk maakte dan wel weer een beetje goed alleen heb ik er weinig van gezien om dat ik foto's moest maken :)

Een aantal van de 537 foto's die gemaakt zijn kun je trouwens vinden op de Foto Page. Hij is er eigenlijk niet voorbedoeld maar om gewoon eens keertje te proberen of het posten van die foto's wel ging lukken leek dit me wel aardig.

Ik ben ondertussen druk bezig met inpakken......ik denk dat het toch iets meer gaat worden als alleen de tandeborstel en de zwembroek maar dat zien we dan wel weer.

we tellen ondertussen gewoon verder af: nog 9 dagen

mzzl

1 Comments:

Blogger Jaimy said...

zeker is mijn betrouwbare bron een leuk iemand......beetje lastig af en toe maar verder wel aardig hoor

5:56 p.m.  

Een reactie posten

<< Home