Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

zondag, januari 09, 2005

gepakt en gezakt

nog drie dagen te gaan en dan is het zover......heb vandaag de koffer ingepakt en alles zit er in. Het kost even een beetje moeite en ik moest er ook nog op gaan zitten om hem dicht te krijgen maar..................20,5 kilo!!!

Moet kunnen toch en als ze bij de klm gaan lopen zeiken over die halve kilo dan zien ze toch een aap neuken.

Heb nog steeds niet echt het gevoel dat ik aanstaande disndag voor 8 maanden van huis ga maar dat komt misschien nog.....

De eerste berichten vanaf st maarten zijn denk ik te verwachten zo rond volgende week woensdag of donderdag.

tot dan

mzzl

2 Comments:

Blogger Ruud Batta said...

En hoe was je van plan dan die berichten te gaan posten..? Je weet toch dat ze op St. Maarten nog alles via postduiven versturen... ;o)

Toch knap dat het je gelukt is je braaf aan die 20kg te houden. Toch blijft het beetje jammer dat je voor zo'n lange tijd maar zo weinig mee "mag" nemen.

Hele goede vlucht morgen en koop vooral geen drank bij de tax-free shops op Schiphol, want die schijnt op St. Maarten nog heeeeeel erg veel goedkoper te zijn :-)

Good Luck & Bon Voyage !!!

12:56 p.m.  
Blogger Jaimy said...

postduiven???

heb gister van iemand gehoord dat hij via thuis ook kon ftp-en dus dan gebruik ik die wel

Waarom zou ik trouwens drank willen kopen joh...ik drink toch niet en zeker niet zoveel als jij :)

ik spreek je woensdag of donderdag wel weer :)

4:42 p.m.  

Een reactie posten

<< Home