Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

woensdag, december 29, 2004

Bijna....Disney

Bijna is het dan zover nog iets minder als twee weekjes en dan zijn we op weg naar de tropen.
Met al die sneeuw hier lijkt me dat helemaal niet zo'n slechte zaak :) Lekker warm en een beetje op het strand liggen :)
Maar daar is uiteraard niet al te veel tijd voor eerst moet er keihard gewerkt worden om de boel daar op poten te zetten en dan moet er nog een lijvig stagerapport geschreven worden om die gasten op de uni tevreden te houden en mijn studiepunten te krijgen (is dus wel redelijk belangrijk :))

Eerst gaan we morgen echter nog eventjes (3 dagen) naar eurodisney bij parijs. Lekker draaien en nekken in de achtbaan :) Kan ik me vast voorbereiden op wat er gebeurt als het vliegtuig crasht.
Volgende week moet ik ook maar eens gaan beginnen met inpakken.....heb de tandenborstel en zwembroek al klaar liggen en volgens mij hoef ik niet veel meer mee te nemen.

mocht er meer nieuws zijn dan laat ik het weten

3 Comments:

Blogger Ruud Batta said...

Nou zeg,
jij wordt wel heel erg strict in de gaten gehouden! Moet toegeven dat het huidige plaatje wel redelijk klopt met het "normale" leven op de Antillen...
Maar persoonlijk vond ik het eerste plaatje (ZONDER het balkje) toch nog wel iets interessanter om naar te kijken!

Have fun in Disneyland!

1:14 p.m.  
Blogger Ruud Batta said...

Tuurlijk wordt ikke ook "in de gaten" gehouden... ;o) Maar waarvoor eigenlijk... het enige dat je op dit eiland doet is werken, eten, drinken, slapen, werken, eten enz. enz. Helemaal geen tijd voor leuke dingen :-P

hahahahahaha

JAIMY: ENJOY THE SUN !!!

(maar wel braaf zijn!)

9:44 p.m.  
Blogger Jaimy said...

dat plaatje zat er alleen maar in het kader van het nieuwe jaar en zit gewoon over het oude plaatje heen hoor. kwestie van verwijderen en onze dame in zee met korte bikini is weer terug :)

11:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home