Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

maandag, juli 25, 2005

Bankje slapen

nou nou.....ze maken ze tegenwoordig ook niet meer zoals vroeger.......of precies andersom.
Beetje zuipen met twee ouwe kerels.....zijn ze de dag erna gewoon ziek zeg. Wat een stelletje mietjes zeg. Zoals ze zelf zeiden was er a delicate balance between what went in and what could be kept in...........met andere woorden gaan ze er zelfs van liggen nekken de dag erna....en ik maar denken dat engelse zulke doorgewinterde drinkers zijn. Valt dat ff tegen.
Wat trouwens ook tegenvalt is een nachtje doorbrengen op de bank in plaats van in je eigen bed. Beetje jammer..... zelfs na de nodige alcoholische versnaperingen ligt het toch niet echt prettig moet ik zeggen......maar ja echt zin om het luchtbed op te gaan blazen om drie uur snachts had ik nou ook weer niet....dus dan moet je keuzes gaan maken he in het leven hahaha
Is nog maar een keertje dat zullen we dan ook wel weer overleven denk ik zo...........en anders ken ik nog wel een goede masseuse met kokosolie hahahaha

Toch wel een beetje avontuur gehad.............

DDDM