Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

zondag, juli 31, 2005

It ends tonight

Voor de film freaks onder ons.....inderdaad een quote uit deel drie van The Matrix.....en ongeveer gelijk aan mijn laatste post vanaf SXM met de boodschap everything that has a beginning has an end.

De vorige post beginnend met een quote uit The Matrix handelde inderdaad over de afsluiting van een tijdperk als was het in dat geval deels ongewild.
Deze post echter luidt het definitieve einde in van een heel ander tijdperk..........de nieuwe filosofie luidt:

Geniet en drink met mate(n) en always look on the bright side of life

Het heeft even geduurd voor we op dit punt zijn aangekomen maar dan heb je ook wat. Gelukkig heb ik zwaar (en soms te zwaar) op mensen kunnen steunen......en ondanks het feit dat ik ze soms de stuipen op het lijf heb gejaagd (inderdaad dat bedoel ik ja) heb ik het geluk dat ze er nog steeds voor me zijn.......

Ik hoop die gunst ooit nog eens te kunnen teruggeven.

Vanaf nu werken en leven wij volgens de nieuwe filosofie....en ja gelukkig voor jullie betekent dat ook dat ik jullie niet meer zal lastig vallen met mijn filosofische questen hahahahahahahah (wacht maar jullie gaan ze nog missen)

Gegroet

DDDM

3 Comments:

Blogger Ruud Batta said...

hehe...
ons mafballetje is eindelijk verstandig geworden! Geen zware filosofische blabla meer, maar alleen nog maar goeie ouwerwetse flauwekul :-)

en zo moet dat ook!

ben trots op je ;-)

witbier komt eraan... moet alleen eerst die takke-regen een eind oppleuren!!!

Rudolph

1:05 p.m.  
Blogger Jaimy said...

zal ook tijd worden ook.............heb dorst

1:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ga ik de stukkies misschien ook weer snappen

9:42 p.m.  

Een reactie posten

<< Home