Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

maandag, augustus 01, 2005

Weekendje

Soooo dat was me het weekendje wel.....
vrijdag profronde in Heerlen.....geen idee wie er gewonnen heeft (rasmussen las ik zaterdag ochtend in de krant dacht ik) maar gezellig was het wel. Beetje jammer dat sven het liet afweten en dat het blijkbaar zo hard regende dat de putdeksels omhoog kwamen.........gelukkig merk je daar in de kroeg bijzonder weinig van.
Maar gratis bier van sjaak...een paar dropshots en kennismaking met de doctor i have toiletpaper in my ears gozer maakte veel goed hoor.....
Moet een ding alleen even onthouden en dat is patje geen kaassoufles meer te geven en zeker niet om half 2 snachts want dan brandt die arme jongen met zijn zatte kop toch mooi 2 keer zijn bek hahahaha moet ie maar opletten he

Zaterdag ff een shoarmatje en een filmpje gepakt.....zeer vermakelijk.....zelfs nog ff in de kroeg geweest hahaha jaja die kerel dacht dat we sinds vrijdagavond maar gewoon waren blijven zitten hahahaha was wel een idee geweest....

Zondags zelfs nog productief werk gedaan....jaja ondanks alles...moet vrijdag toch beetje voorbereid aan de start verschijnen....komt wel goed

Ondertussen ben ik ook nog een believer geworden hahahahha (ja sjef er moeten ook stukjes in die je niet snapt...veel plezier op vakantie trouwens en met de films)

Nieuw avontuur wordt momenteel aan gewerkt.....maar er is zoveel dat er rustig gezocht en gekeken moet worden....de vragen zijn waar, wanneer en deels wat kost het...!!!!
DDDM

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

deels wat het kost dacht dat het moest zijn wat bijna niks kost of heb ik het mis Griet of is het geld zat syndroom weer los

8:32 p.m.  
Blogger Jaimy said...

geld zat is een sterke uitdrukking....alleen moet je voor sommige dingen gewoon wat meer je best doen....

9:38 a.m.  

Een reactie posten

<< Home