Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

zaterdag, augustus 06, 2005

LVNL en andere zaken

Afgelopen vrijdag was het dan eindelijk zover...het lang verwachte bezoek aan de LVNL....het ziet er allemaal nog precies hetzelfde uit moet ik zeggen alleen hebben ze er nu een nieuwe vleugel bij en zelfs een eigen parkeergarage....jaja en dan maar roepen dat het slecht gaat in de luchtvaartsector.
Ondertussen wel een positief gesprek gehad (nog bedankt voor het duimen allemaal)over wat eventueel wel of niet de mogelijkheden zijn. Ondanks het feit dat de ideeen zoals ik die had en zoals zij die hadden aan het begin wat uit elkaar lagen zijn we er denk ik toch wel in geslaagd een gemeenschappelijke grond te vinden voor een onderzoek. Ik ga nu eerst even met prof. dr. Hans bekijken wat voor informatie er beschikbaar is vanuit ROA (jaja krijg daar zelfs mijn eigen kantoor) en dan ga ik de LVNL opnieuw een voorstel doen...het oude in aangepast vorm zeg maar....en dan gaan we heel binnenkort een tweede gesprekje hebben over wat al dan niet de mogelijkheden zijn....gelukkig was iedereeen wel heel positief....
Nog meer positief is ook dat er dus wel degelijk een vergoeding en proffesionele begeleiding aan dit afstudeerprojectje zijn verbonden...erg prettig. Als er nu ook nog een baan aan verbonden zou zijn was dat natuurlijk helemaal geweldig.

Verder eigenlijk niet veel te melden.....weinig spannends gebeurd....op een bijna ketting botsing, een etentje, en een heerlijke ochtend ontwaken (het inslaap vallen was trouwens ook niet gek) na!

Al het andere blijft echter....helaas....onzeker!!

DDDM