Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, juli 29, 2005

Druk Weekend

Nou nou het avontuur houdt maar niet op.....
Dit weekend weer druk druk druk...........en nee dit keer niet in de meer afgelegen delen van het land maar gewoon dichtbij genoeg om te fietsen hahahaha
Daar ga ik tenminste wel van uit ook na een aantal biertjes....

Vandaag is in Heerlen de profronde en dat betekent voor die jongens geloof ik 40 keer hetzelfde rondje op de fiets om de 80 kilometer vol te maken...maar dat mag de pret met die 40.000 andere mensen natuurlijk niet drukken lijkt me zo. wij vermaken ons wel....wipneus en pim op het schouwburgplein en juicy lucy op het pancratiusplein....keuze genoeg dus. Nu alleen even hopen dat het een beetje droog en warm blijft vanavond maar dat zal wel goed komen....en anders....schuilen in de kroeg hahahah..

Zaterdag eerst eens eventjes lekker schranzen, vraag me niet waar want dat is op het moment nog niet beslist, en dan naar de film. Mr and Mrs smith...heb hem al gezien op SXM maar dat mag de pret niet drukken want het blijft een grappig film en tja als angelina jolie meedoet mag je eigenlijk niet klagen he zullen we maar zeggen.

zondag zal het allemaal wel weer lekker rustig aan moeten tenzij we natuurlijk nog gaan karten....daar wordt nog aan gewerkt.......maar ikke met die lange poten in een kart is misschien wel niet zo'n heel goed idee.

Volgende week vrijdag om deze tijd ben ik als het goed is bij de LVNL voor een orienterend gesprek met betrekking tot mijn scriptie dat betekent dus ALLEMAAL DUIMEN

Na het gesprek rijden we door op zoek naar nieuw avontuur

DDDM

1 Comments:

Blogger Ruud Batta said...

Klinkt allemaal heel gezellig! Er is maar één probleem: het is in Heerlen... :-S

Die prachtige "wereldstad"... kan me niet voorstellen dat daar ooit iets gebeurd dat de moeite waard is ;-)

Maar met genoeg bier achter je kiezen vermaak je je overal wel denk ik zo...

Ayo!!
Der Rudi

2:21 p.m.  

Een reactie posten

<< Home