Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

donderdag, augustus 04, 2005

Vakantie

Jaja het nieuwe avontuur is er dan toch van gekomen...misschien niet zo ver als eerst de bedoeling was maar zeker weten net zo leuk en het scheelt aanzienlijk in de kosten....hoewel dat volgens sommige mensen met het heb-toch-geld-zat-syndroom niet zo veel zou moeten uitmaken.

Zo zie je maar weer heb je net volgens sommige zes maanden vakantie gevierd...wat overigens niet waar is hoor het was echt wel keihard werken daar op dat sxm...en dan ga je toch nog maar weer een weekje weg hahahaha
Van te voren een feestje en dan wordt het feest op vakantie....het duurt nog even maar dan heb je ook wat lijkt me zo....

Eerst nog maar eens even wat andere avonturen afwachten en morgen uiteraard de LVNL tot nu toe misschien wel het grootste avontuur van alle. Er hangt wel veel van af denk ik zo dus allemaal duimen he (maar dat heb ik geloof ik al een paar keer gezegd hahaha)....

Ondertussen lopen andere zaken gewoon door....of misschien wel niet gewoon het is maar hoe je het bekijkt....het loopt in ieder geval nog....

de vraag blijft: Ga ik grandioos op mijn bek???!!!

voor nu DDDM en i will keep you posted (hahahaha let op de woordspeling)