Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

dinsdag, januari 17, 2006

Vrijdage de 13de UPDATE

Ondanks het verhaal hieronder moet ik op dit late tijdstip toch nog even een kleine toevoeging doen aan het verhaal van vrijdag de 13de......zoals gelezen begon de dag niet echt fantastisch...werd het na de management presentatie al een stuk beter en het einde was echt in een woord GEWELDIG!!!!
Hoewel ik wel moet toegeven dat dat einde technisch gezien op zaterdag ochtend de 14de viel. Maar aangezien ik die avond nog niet had geslapen tel ik het gewoon bij vrijdag......en het klinkt ook beter als je zegt dat je vrijdag de 13de ondanks die tegenslagen zo goed hebt kunnen afsluiten toch hahaha.
Na de vermoeiende thuisreis die dag zijn we namelijk eerst even bij Peter thuis wat wezen drinken, daarna afscheid gaan nemen van my big friend: "the Bad Boy For Life" Patrick en daarna, de ijzige kou zonder handschoenen trotserend, nog de kroeg ingedoken......daar werd de avond steeds gezelliger.....met een spetterend einde (ondanks het feit dat percy de dj dit keer niet het mij zo dierbare nummer toedeloe draaide toen de kroeg dichtging). Oh en peter.....ga vooral nog eens een keertje pisen kerel hahahahahaahahaha

Oh ja......groeten uit London hahahahaha

DDDM