Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

maandag, december 05, 2005

WERK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zo het eerste dagje amsterdam zit er op en ondanks het feit dat dit eigenlijk een beetje orienteerend dagje was zijn we toch al best wel productief geweest. Toegangscodes geregeld, koffie geregeld, laptops bijna geregeld, stage opdracht nog eens goed doorgesproken, plan van aanpak, tijdslijn, broodjes, koffie etc etc....
Zelfs de NS werkte vandaag mee hoewel terug in de trein toch best wel vermoeiend is zeker na een hele dag op kantoor.
Het is trouwens wel goed voor je sport activiteiten moet ik zeggen want vandaag op de basketballen gingen zelfs de meest rare toverballen erin (hoewel er ook nog wel wat naast vielen hoor waarvan ik toch echt dacht nou veel makkelijker als dit worden ze niet hahahaha). Erg lekker dus moet ik zeggen.....houden we erin.
Morgen alweer geregeld met ruudje zelfde tijd zelfde plek en de koffie wordt verzorgd....hopelijk morgen op de terug weg eersst powerpoint in elkaar draaien en daarna aan de NFS.........als die dikke van kantoor die laptops nou maar eens regelde HAHA
Komt allemaal goed......de hersens gaan na 9 maanden van inactiviteit maar weer eens aan de slag en ik moet zeggen het voelt goed.......afstudeerparty here we come!!! (en ja jullie mogen ook allemaal komen ;))
Morgen weer op tijd op dus nu lekker maffen....

DDDM