Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, december 16, 2005

Week 2

en dat is alweer week 2....en de deadline komt steeds dichterbij...zowel die van 3 feb als die van eind juli......stressss
hahaha nou zal allemaal wel weer meevallen...gewoon beetje doorwerken zullen we maar zeggen. met dce gaat het ondanks mijn ziekte deze week....jaja 2 dagen in bed gelegen dus wel wat kantoortijd gemist, goed vooruit. denk dat ruudje en ik goed bezig zijn en er zit zeker wel wat progressie in het werk dat we momenteel aan het doen zijn. er wordt nu al wat meer structuur zichtbaar in de opties en mogelijkheden die we hebben. en de daaruit voortkomende structuren die we kunnen gaan gebruiken. kommende donderdag naast de kerstlunch ook weer een deadline voor een presentatie en heb er goed vertrouwen in dat dat allemaal wel los gaat lopen en dat we met een goed gestructureerd verhaal kunnen komen en dat we zeker kunnen laten zien dat we goed bezig zijn. volgende week ook wat gesprekken plannen binnen DCE niet alleen om wat info te verzamelen maar contactjes op doen is natuurlijk ook nooit weg HAHA.
Vandaag ook weer uitermate goed bezig geweest met de scriptie. goeie brainstorm sessie gehad met de professor en wat nuttige ideeen en richtingen op papier kunnen zetten. tevens wat intressante literatuur verzameld dus gelezen zal er wel weer moeten worden :S hahaha. hopelijk helpt dit me een beetje met op weg komen want dat schrijven van zo'n scriptie valt toch nog best tegen. zit nog een beetje met de vraag waar het allemaal heen moet en hoe je de enorme hoop aan info en ideeen nou fatsoenlijk kunt concretiseren...maar goed ook dat gaat me lukken----> if you want it.....you got it....you just have to believe in yourself!!!!

You fall on me for anything you like
And I no I don't mind


DDDM