Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, december 09, 2005

Eerste week

zelfde titel als mijn eerste post uit sxm als ik me niet vergis maar eigenlijk heel ander onderwerp...hier lang niet zo warm.....kantoor is veel verder en drukker en reizen erheen is ook niet altijd even soepel....ondanks alles wel een beetje dezelfde stijl van het bericht namelijk dat ik me prima vermaak daar
Opdracht is erg intressant hoewel het op het moment lijkt dat we ondanks de strakke deadline nog weinig voortgang maken. dit omdat we een beetje inhet onderwerp gedropt zijn zonder echt van de hoed en de rand te weten....maar goed niet zeuren en beetje doorlezen zeg maar hahahaha.....verder leuke mensen op kantoor, goeie koffie, broodjes, volleybal toernooi, corona in de ijskast....allemaal wel te doen dus...
Deze week al verbaasd over hoe soepel het treinvervoer tot nu toe ging en inderdaad gister wa shet mis...ontspoorde goederentrein tussen boxtel en eindhoven maar ja positief bekijken ondanks de 2 uur vertraging....eindhoven lag er tenminste niet uit want dan is het pas echt feest aangezien je dan heel limburg niet meer in kunt met de trein....vandaag nog wat naweeen en dus maar over rotterdam naar schiphol niet de snelste weg maar ja je komt er in ieder geval he....
volgende week toch maar eens kijken naar het aanbodvan een kamer.......verschillende opties staan open waaronder eentje in marknesse en misschien eentje in ams of utrecht....ach ja
ook eurocontrol natuurlijk afwachten....kijken of ze me willen en hoeveel tijd dat gaat kosten......tijd heb je niet tijd maak je zullen we maar zeggen he hahaha...zal allemaal wel loslopen...heb toch niks anders te doen
Komt die scriptie misschien ook eens af en kan ik eindelijk het grote geld binnen gaan brengen.......heb namelijk sommige mensen beloofd dat ik dan nog wel eens aan ze zou denken als dat zou gebeuren.....dus maar snel mijn schulden inlossen hahaha
Nu ff snel douche en dan stappen.....jaja ondanks 6 uur op en morgen ook vol schema moet dat natuurlijk ook gebeuren he ......je bent jong en je wilt wat

DDDM