Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

donderdag, januari 05, 2006

Nieuwe rondes nieuwe kansen

pfffff daar zijn we weer even........hopelijk iedereen net als ik nieuwjaar overleefd (hoewel het in mijn geval maar net was hoor) met alle vingers voeten tenen en aanverwante er nog aan. ondanks het feit dat me vriendelijk edoch dringend werd verteld dat ik er op 1 januari uitzag of ik drie keer tegen een muur was gelopen voelde ik me die dag toch niet al te slecht......erg goed voor de eigenwaarde dus....liet toch mooi wat oude tijden herleven :)
Maar goed daar kan dat geweldige feestje op 31dec natuurlijk ook aan meegeholpen hebben dat ik er zo uitzag...plus het feit natuurlijk dat ik 31dec al om 6 uur moest werken.....s'ochtends ja hahahaha.
eerst thuis met een man of 20 de boel eens goed onveilig gemaakt en toch aardig wat pilskes getapt....daarna vuurwerk, zoenen etc en (gelukkig met een bob) de stad in.....alle bekend in het cafe wat onvermijdelijk leidt tot nog meer handjes schudden zoenen en toasten hahahaha.....laat die METERRRRRRRRR maar weer komen zeg maar.....jammer dat je met meer als vier bier in je handen zo lastig kunt drinken.....2 handen 1 mond das pas een drankprobleem!!!!!
uiteindelijk door de bob weer netjes thuis afgezet dus niks aan het handje...helaas wel de schranspartij bij de buren gemist....die stonden gewoon om half 7 in de ochtend nog patat te bakken.....beetje jammer....
1 en zelfs 2 januarie (jajaja maandag toch maar niet naar kantoor) gebruikt om te herstellen van dit feest en alle overgebleven resten van toastjes, bier, oliebollen en weet ik wat meer soldaat te maken.
dinsdag weer aan het werk in amsterdam...opdracht loopt goed zeker nadat we de vrijdag voor de jaarwisseling hadden gehoord dat men erg tevreden was....problematisch werd het echter toen we deze week zijn gaan praten met wat mensen uit het veld....een kleine informationoverload was het gevolg en het gevoel een beetje de weg kwijt te zijn nam de overhand....ondertussen nu zo tegen het eind van de week weer een beetje zicht op het doel gekregen en de info naar hopelijk volle tevredenheid verwerkt....morgen weten we meer :. Binnenkort ook maar eens dat geplande tripje naar engeland uitvoeren en een bezoekje brengen aan london....heb dat amsterdam wel weer gezien zeg maar.........eerst maar eens die tweede baan aannemen denk ik zo :)
Verder wordt er drukt gewerkt en gepland aan een lange vakantie naar hetzij nieuw zeeland en autstralie of een rondreis door asie inclusief de pekingexpress.....na het afstuderen wordt er dus zeker een maandje of drie op uit getrokken.....liefhebbers kunnen zich nu inschrijven maar snel want op = op en de plaatsen gaan hard (zou ik nou zo populair zijn of wil iedereen gewoon lekker op vakantie hahahaha)
overigens is de deadline voor het afstuderen komen te staan op 1 juli....leek mij een mooie datum......en laat genoeg tijd over voor die rondreis....