Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, december 02, 2005

Carriere

Zo en vandaag dan maar weer naar utrecht....vast voorbereiden op volgende week want dan moet er drie maanden lang iedere (nou ja bijna iedere) dag naar SPL getreind worden dus tja dan is utrecht natuurlijk om de hoek he.
Vandaag dus de nobiles carrierebeurs in de jaarbeurshallen.....zeer intressant moet ik zeggen en misschien nog wel wat nuttige contactjes opgedaan. Weet nu in ieder geval dat ze bij KPMG BAS in Zwolle een HRM consultant zoeken....altijd leuk om te weten toch ;). Verder zeer intressante workshop over kleren/kleuren maken de man/vrouw....best grappig om sommige effecten te zien en natuurlijk nog beter om te horen dat volgens die image consultant ruudje en ik toch wel behoorde tot de top geklede mannen die op die beurs rondliepen......hahahaha........ik zie er gewoon goed uit....lijkt me duidelijk.......dit zelfs ondanks die jas en dat pak......of juist dankzij????? nou ja...
Morgen weer weekend en dan maar eens even naar geilekirchen...hahah jaja ook internationaal zijn we goed bezig....zaterdagnacht maar weer eens werken...tenminste dat denk ik en dan zondag beetje voorbereiden op op maandag want dan moet er weer eens serieus gewerkt gaan worden.
Is maar goed ook want begin de regelmaat en richting toch wel beetje te missen....zelfs op de antillen ging het soepeler.....rustiger maar ook soepeler hahahahah

DDDM