Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, juli 15, 2005

Weer thuis en op zoek naar werk

Jaja ben nu weer thuis........voelt alweer alsof ik nooit ben weggeweest beetje jammer natuurlijk maar goed daar doe je niks aan

Er komen vast nog wel meer uitjes die de het allemaal wat leuker maken...

Ondertussen wordt er druk gezocht naar werk en kreeg ik vandaag een brief dat ik een heftruck cursus moest komen volgen....in belgie notabene nou ja moet niet gekker worden hoor....
is voor het werk dat ik blijkbaar ga doen weet niet eens wat het is alleen dat het wel lekker betaalt en voor die 8 uurtjes in de week vind ik het wel prima hahaha raak ik tenminste niet overwerkt...nog steeds paar antiliaanse trekjes he!!!!

Over de scriptie is nog niet meer info beschikbaar beetje jammer maar we komen er wel. Heb, mocht het bij de LVNL niks worden, wel al een andere stageplek aangeboden gekregen....hahaha zo heb je niks zo heb je ineens een partij connecties en aanbiedingen....mocht de LVNL niks worden dan kunnen we altijd nog serieus over het aanbod van de heer Wensink na denken.....maar dat zien we dan wel weer. Moet ik wel iedere keer op en neer naar de polder....hoewel Amsterdam natuurlijk ook niet dichtbij is vanaf hier....van de polder naar Amsterdam en andersom is trouwens wel te doen hahahahaha

voor nu........chill......... stress blows

DDDM