Nog
en dan weer vakantie

Mijn GastenBoek

vrijdag, juni 17, 2005

Weekend Update

HAHAHAHAHHAHA een weekend update op vrijdag moet je nagaan. Het afgelopen weekend en week waren zo spannend dat ik gewoon vergeten ben de site te updaten............geloof je toch zelf niet he.

Afgelopen zaterdag pa en ma weer naar huis gebracht.........eindelijk rust.....hoewel dat maar van korte duur was want 20 minuten later stond het volgende bezoek al weer op de stoep.....moet kunnen
Met bezoek door frontstreet geweest en s'avonds naar de film...........mr and mrs smith een aanrader hahahaha.
Zondag de andere helft van het bezoek opgehaald na eerst bij taloula mango's koffie te hebben zitten leuten (en nee die antilianen kunnen echt niet rekenen).
s'middags bezoek bij een hotel afgezet..jajaja mijn bezoek maar dan toch in een hotel.....jezus heb ik dat weer goed geregeld.....
Verder de hele dag de lamme tak gespeeld erg ontspannend en zeker ook nodig....aangezien andere dingen niet zo rustig waren.

De rest van de week en eigenlijk ook al deels vorige was zeer enerverend maar niks om over naar huis te schrijven.....

Enigste nieuws is dat ik ipv 2 september al op 6 juli op schiphol land.....

tot dan

DDDM